Monday, August 20, 2012

.ԼԻՆՈՒՄ ԵՆ ՊԱՀԵՐ



ԼԻՆՈՒՄ ԵՆ ՊԱՀԵՐ
Լինում են պահեր,
Երբ կարելին անկարելի է թվում:
Երբ ամեն ինչ ոչինչ է թվում,
Իմ սիրտտն ասես չի բաբախում:

Լինում են պահեր,
Երբ սիրտդ գոռալ է ուզում,
Երբ խաղաղ հոգիդ է  ալեկոծվում,
Ամենուր հանգիստ ես դու միայն փնտրում:

Լինում են պահեր 
Երբ բարևի տեղ ցտեսություն ես ասում,
Երբ չես ծիծաղում, լացել ես ուզում ,
Եվ ոչ մեկին տեսնել չես ուզում.

Լինում են պահեր
Երբ գլուղտ ափերիտ մեջ առած
Ու զում ես ժամանակը ետ բերես,
Երբ առյուծ ես ու բայց մկան առժեք էլ չունես.

Լինում են պահեր,
Երբ սիրածտ էակը գրկիտ մեջ իր կյանքին է հրաժեշտ  տալիս,
Իսկ  դու, իսկ  դու  սպասելուց  բացի,
Ոչինչ,  ոչինչ   չես  կարող   անել,

Լինում են պահեր, երբ  մի  կաթիլ  ջուր  ես  ուզում լինել
Ու  օվկիանոսին  ես   ուզում խառնվել,
Լինում են պահեր... Կամ  ել , չեն լինում...
Հայկ Մարտոյան

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More